Sernik bez sera

To ciasto nazywam serniczkiem, choć w składzie nie ma sera. Jednak smakuje i wygląda bardzo podobnie. W sezonie letnim można zrobić go z dowolnymi owocami. Ja dziś użyłam smacznych jeżyn.





Składniki:


2 duże gęste jogurty naturalne
2 budynie śmietankowe
1 szklanka cukru
5 jaj
½ szklanki oleju
1 łyżka proszku do pieczenia
Duże opakowanie biszkoptów okrągłych
1 szklanka jeżyn

Wykonanie:

Żółtka, olej, budyń, proszek do pieczenia wymieszać na gładką masę, dodać jogurty i połączyć. Białka ubić z cukrem na sztywno i dodać do masy. Wszystko delikatnie wymieszać i wlać na blachę wyłożoną papierem pergaminowym.


Ułożyć biszkopty, wlać masę jogurtową, następnie wsypać owoce i piec około godziny w temperaturze 180 stopni.



Tradycyjna Kuchnia

6 komentarzy:

  1. no właśnie wyjątkowo tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaka średnica tortownicy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat robiłam na tortownicy 19,5cm. Zdarzało mi się robić go również (przy tych proporcjach) na mniejszej blasze. Jak widzisz w takim wykonaniu jest dosyć wysoki

      Usuń
  3. Fantastyczny!!!! Czy nie obrazisz się, jeśli upiekę wg Twojego przepisu? Cudowny oszukany sernik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie :) mam nadzieje że ci posmakuje!

      Usuń