Szukamy tanich słoików na przetwory- przegląd gazetek

Sezon przetworów uważam za rozpoczęty, a mi jak co roku brakuje słoików, choć staram się nie wyrzucać tych z poprzedniego roku. Mimo to zawsze cierpię na ich deficyt :) Postanowiłam więc przejrzeć oferty sieciówek w poszukiwaniu ciekawych promocji.
Poniżej znajdziecie znalezione przeze mnie oferty i informacją o sklepie i czasie trwania promocji.





1. Auchan -> 27 lipiec






6. Leroy Merlin--> brak danych o czasie trwania promocji, oferta ze strony sklepu. Cena 7,90 zł
7. Obi--> brak danych o czasie trwania promocji, oferta ze strony sklepu. Cena 10,99 zł

To niestety byłoby na tyle. Szczerze mówiąc jestem zawiedziona tak małą ilością promocji w gazetkach i na stronach producentów. Przejrzałam naprawdę wszystko i znalazłam jedynie kilka promocji. Dziwię się, że producenci tj. Biedronka, Lidl, Tesco, Kaufland itd. nie prezentują słoików w swojej ofercie w takim sezonie... No nic, zostaje mi tylko śledzić aktualne gazetki, może coś się pojawi. Jest też druga opcja, że mają ciekawe oferty ale nie są promowane w gazetkach. 
Prośba do Was, jakbyście przy okazji zakupów zauważyli ciekawą promocję w innych sklepach to piszcie proszę ! 

Tutaj śledzę wszystkie aktualne gazetki --> TUTAJ


Tradycyjna Kuchnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz