Cotygodniowy przegląd promocji w gazetkach

Od jakiegoś czasu nałogowo przeglądam gazetki promocyjne różnych sklepów w poszukiwaniu ciekawych promocji. Postanowiłam więc, że będę się dzieliła z Wami moimi wypatrzonymi "perełkami". Skupię się głównie na gadżetach kuchennych, domowych.



1. Urządzenie do hot dogów- ciekawa sprawa, najtańsze podobnej jakości jakie znalazłam na Ceneo było za ok. 130 zł




2. Frytkownica beztłuszczowa- świetna, lżejsza alternatywa dla miłośników frytek :D Cena również atrakcyjna, na allegro minimum 300 zł



3.  Grill elektryczny- 1 kW- dobra cena, ale nie powala. Tak  mniej więcej kosztują. Wrzucam go tu do okazji, bo słyszę że często ktoś ostatnio poszukuje grilli elektrycznych, więc może się przyda :D



4. Cudne pojemniki na warzywa i owoce- mój faworyt, który kupiłam to pojemnik na pomidora i cebulę :)


5. Smoothie maker- fajna sprawa na upalne lato :) Sama bym taki chciała mieć, ale cena nie jest najniższa- niestety za tyle chodzą minimum, więc w sumie się opłaca.


6. Butelka do smoothie- chyba tegoroczny trend :) Więc warto mieć- cena przystępna, a buteleczka bardzo ładna


8. Szynkowar- poluje na niego już od dawna ! jestem strasznie zdziwiona ceną... Ale chyba się skuszę, żeby wypróbować, bo cena jest powalająca!


9. Suszarka do grzybów i owoców- warto mieć, sama często używam. Głównie do suszenia np. jabłek i w sezonie oczywiście grzybów. Cena zachęcająca




Tradycyjna Kuchnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz