Pizza z patelni w 15 minut

Uwielbiam pizzÄ™, ale szczerze to rzadko chce mi siÄ™ jÄ… przygotowywać (ze wzglÄ™du na dÅ‚ugi czas przygotowania ciasta drożdżowego). ZnalazÅ‚am jednak wyjÅ›cie z tej sytuacji --> pizza w 15 minut z patelni, z ciasta bez drożdży. Jest pyszne, lekko kruche, delikatne- ze wzglÄ™du na obecność oleju. 


 SkÅ‚adniki:

130 g mÄ…ki
4 łyżki oleju
4 łyżki ciepłej wody
pół łyżeczki soli

Składniki na wierzch (dowolnie) np.

5 pieczarek
1/3 cebuli
Kabanos
15 dag mozzarella
ketchup

Przyprawy:

Oregano, bazylia, sól, pieprz

Wykonanie:

Składniki na ciasto wymieszać, wyrobić ciasto i rozwałkować na placek wielkości dużej patelni.
Pieczarki, cebulę i kabanosa pokroić. Ja zawsze podsmażam delikatnie pieczarki i cebulę z przyprawami.
Ciasto smażyć na patelni okoÅ‚o 3 minuty, nastÄ™pnie odwrócić, posmarować ketchupem, uÅ‚ożyć skÅ‚adniki, na wierzch zetrzeć ser i  przykryć pokrywkÄ™. Smażyć okoÅ‚o 3-5 minut.

Tradycyjna Kuchnia

5 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy takiej nie robiłam,aż muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. WyglÄ…da bardzo apetycznie i banalnie prosto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo prosty przepis :) pizzę z patelni robiłam w wersji na proszku do pieczenia i na drożdżach, a tu widzę jeszcze prościej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne w chwilach, kiedy człowiek nie może lub nie chce uruchamiać piekarnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze- wspomnienie z dzieciństwa! ;-)
    Za dzieciaka robiłam taką z moim młodszym bratem- a na podkład dawaliśmy chleb bez skórki :))

    OdpowiedzUsuń