Szyszki ryżowe

Jest to jeden z moich ulubionych przepisów! Jak widać na zdjęciach szyszki wyglądają apetycznie- a co najważniejsze są przepyszne! Robi się je ekspresowo, nie wymagają pieczenia. Polecam!



Składniki:

- 2 paczki ryżu preparowanego 2x50 gram
- 30 dag krówek
- 0,5 szklanki orzechów
- ½ kostki margaryny
- 2 łyżki kakao

Wykonanie:
Margarynę i krówki roztopić w garnku, dodać potłuczone orzechy, kakao i ryż.



Wszystko razem wymieszać i szybko formować w dłoniach szyszki (masa dosyć szybko stygnie).

Tradycyjna Kuchnia

3 komentarze:

  1. W szkole na każdej przerwie to jedliśmy, a moje dziecko jeszcze tego nie zna :) Pora zrobić, dziękuje za przepis bo zapomniałam w ogóle o takiej pyszności

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zrobiłam ;)! W dniu jeża i nazwaliśmy je jeżykami ;). Zmodyfikowałąm: Zamiast margaryny - masło, zamiast kakao - pół tabliczki czekolady. Pycha!!
    Twórcza Rodzina https://www.facebook.com/tworczarodzina

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też je robiłam i to całkiem nie dawno mam ten przepis od bardzo dawna tylko nie dodaje orzechów a do krówek dodaję 25 dag irysów sa po prostu pyszne

    OdpowiedzUsuń